-
Таблица психологического дуализма структур семьи и стаи.
disman3 - Mar 09 2023 14:16
-
Настоящие паяцы или почему нельзя улучшить систему образования ВУЗа.
disman3 - Feb 21 2023 12:53
-
Пишу диссертацию, очень нуждаюсь в помощи.
Дизайн: PROID.studio - Nov 13 2022 15:19
-
Таблица сравнения технарей и гуманитариев.
disman3 - Mar 16 2022 16:04
-
Шизофреники о повышении производительности труда в России.
disman3 - Dec 30 2021 16:05
Manpower Budget & Cost Control Officer
#1
Отправлено 04 November 2010 - 15:00
The job holder must have:
• Proficiency in Excel and SAP
• Experience in implementing and managing Budget & Cost Control best practices
• Experience in an international venture environment is an advantage
Required Competencies:
The job holder must have proven:
• Knowledge – An intermediate working knowledge of administration of the full contract life cycle, i.e. from requirements planning through contract board submissions and award to contract management, as well as contract-related budget and financial management and control
• Initiative – ability to work proactively and well under own initiative in accordance with the objectives of the role
• Discretion – the incumbent will be party to highly sensitive data which must be kept confidential at all times
• Process – Ability to monitor the contracting process within HR and manage the approved budgets accordingly
• Languages:
o Strong and effective business English (verbal and written) is essential
#2
Отправлено 08 November 2010 - 10:42
please consider the attached CV for the above vacancy.
Thank you,
sincerely,
L
Прикрепленные файлы
#3
Отправлено 09 November 2010 - 15:53
Regards,
Almas
Прикрепленные файлы
#4
Отправлено 13 January 2011 - 16:21
Pls find attached file of CV!
Thanks
Best regard Nurgul Serikbayeva
Прикрепленные файлы
#5
Отправлено 27 January 2011 - 14:37
Мне хотелось бы поработать в Вашей компании, поэтому, для того, чтобы у Вас сложилось более детальное представление обо мне, ниже будет приведена краткая аннотация моих способностей.
Во - первых, у меня довольно сильная теоретическая база знаний в области нефтехимии, нефтепереработки и транспортировки нефти. Я довольно легко смогу дать Вам резюме по всем углеводородам, их физико-химическим свойствам, особенностям, целевом назначении, способах переработки и получения.
Во- вторых, у меня довольно сильная теоретическая база знании в области различных финансовых инструментов, ценных бумаг и товарных рынках.
Кроме этого, на протяжении ряда последних лет, занимался предпринимательской деятельностью и с уверенностью могу Вас заверить, что приобретенный опыт не прошел даром.
В сочетании с нацеленностью на результат и оперативностью в действиях, считаю, что могу быть полезен Вашей компании.
Безусловно, для успешного выполнения доверенных мне обязанностей, возможно, возникнет необходимость повысить степень моей подготовки в том направлении, где я буду задействован, однако гарантирую Вам, что на адаптацию к рабочему процессу много времени не потребуется.
Прикрепленные файлы
#6
Отправлено 28 January 2011 - 00:52
Мне хотелось бы поработать в Вашей компании, поэтому, для более детального представления обо мне, ниже будет приведена краткая аннотация моих способностей.
Во - первых, у меня довольно сильная теоретическая база знаний в области нефтехимии, нефтепереработки и транспортировки нефти. Я довольно легко смогу дать Вам резюме по всем углеводородам, их физико-химическим свойствам, особенностям, целевом назначении, способах переработки и получения. Имею неплохое представление по проектированию нефтегазопроводов, прилегающей к ним инфраструктуре, зданий и сооружении.
Во- вторых, у меня довольно сильная теоретическая база знании в области различных финансовых инструментов, ценных бумаг и товарных рынках.
Кроме этого, на протяжении ряда последних лет, занимался предпринимательской деятельностью и с уверенностью могу Вас заверить, что приобретенный опыт не прошел даром.
В сочетании с нацеленностью на результат и оперативностью в действиях, считаю, что могу быть полезен Вашей компании.
Безусловно, для успешного выполнения доверенных мне обязанностей, возможно, возникнет необходимость повысить степень моей подготовки в том направлении, где я буду задействован, однако гарантирую Вам, что на адаптацию к рабочему процессу много времени не потребуется.
Прикрепленные файлы
#7
Отправлено 31 January 2011 - 13:42
Мне хотелось бы поработать в Вашей компании, поэтому, для более детального представления обо мне, ниже будет приведена краткая аннотация моих способностей.
Во - первых, у меня довольно сильная теоретическая база знаний в области нефтехимии, нефтепереработки и транспортировки нефти. Я довольно легко смогу дать Вам резюме по всем углеводородам, их физико-химическим свойствам, особенностям, целевом назначении, способах переработки и получения. Имею неплохое представление по проектированию нефтегазопроводов, прилегающей к ним инфраструктуре, зданий и сооружении.
Во- вторых, у меня довольно сильная теоретическая база знании в области различных финансовых инструментов, ценных бумаг и товарных рынках.
Кроме этого, на протяжении ряда последних лет, занимался предпринимательской деятельностью и с уверенностью могу Вас заверить, что приобретенный опыт не прошел даром.
В сочетании с нацеленностью на результат и оперативностью в действиях, считаю, что могу быть полезен Вашей компании.
Безусловно, для успешного выполнения доверенных мне обязанностей, возможно, возникнет необходимость повысить степень моей подготовки в том направлении, где я буду задействован, однако гарантирую Вам, что на адаптацию к рабочему процессу много времени не потребуется.
Прикрепленные файлы
#8
Отправлено 04 February 2011 - 18:27
Currently I’m working in the oil & gas company as a Contracts & Procurement Specialist. Therefore I’m interested in this vacancy, since my experience and knowledge is connected with position required.
Could you consider my CV with detailed information?
I would be glad if my experience and knowledge will be useful.
Best Regards,
Saule Shugayeva
Прикрепленные файлы
#9
Отправлено 01 March 2011 - 09:31
Please, consider the attached CV for the above vacancy.
Best regards,
Bekaidar Kerimov
_V__eng_.doc 44.5К 1 Количество загрузок:
#10
Отправлено 28 April 2011 - 20:50
Qualifications & Experience:
The job holder must have:
• Proficiency in Excel and SAP
• Experience in implementing and managing Budget & Cost Control best practices
• Experience in an international venture environment is an advantage
Required Competencies:
The job holder must have proven:
• Knowledge – An intermediate working knowledge of administration of the full contract life cycle, i.e. from requirements planning through contract board submissions and award to contract management, as well as contract-related budget and financial management and control
• Initiative – ability to work proactively and well under own initiative in accordance with the objectives of the role
• Discretion – the incumbent will be party to highly sensitive data which must be kept confidential at all times
• Process – Ability to monitor the contracting process within HR and manage the approved budgets accordingly
• Languages:
o Strong and effective business English (verbal and written) is essential
Прикрепленные файлы
#11
Отправлено 17 May 2011 - 11:40
Regards Turlan
Прикрепленные файлы
#12
Отправлено 07 June 2011 - 10:55
e-mail: u_alya(а)mail.ru
Albina Umarova
The personal information Date of birth: 8/11/1985
not married
Work experience
2005-2006 Saratov, the Government of Saratov area, Committee of
Labour and Social protection
Expert of department
Official duties:
• Participation in preparation of normative elements of law concerning social protection of the population
• Development and realization of regional programs in territory of area, the activities directed on improvement of position of various categories of the population and the organization of the address help
• Conducting a database of addressees of social privileges and grants of veterans, invalids, the families having children-invalids, large families, families of group of risk, maintanance of the database in an actual condition.
• Perfection of the form and methods of work of giving and recalculation of grants and indemnifications.
• Realization of giving, recalculation, payment and delivery of grants, indemnifications, other monetary payments of social character, and also the control over their carrying out
• Organization of work on reception and distribution of the humanitarian help.
• Consideration of offers, applications and complaints of physical and legal persons concerning the competence of the department, to take necessary measures on them.
• Realization of supply with information-advisory of social protection of the population
2006-2008 Saratov Building company "Inter-stroy "
Purchase manager
Official duties:
• Analysis of market conditions
• Distribution of work between subordinates
• Researches of the market
• Coordination of activity of employees
• Carrying out of survey of the goods for valuation and damages
• Definition of a source of purchases
• Accounting about current activity
• Management of material recources
• Conclusion of contracts
2008-2009 Trading House "Raun"
Director of the Trading House
Official duties:
• Letting of rent premises of the Trading House
• Control over monthly payment of tenants for rent of premises
• Organization of works on revealing delayed and the poor-quality goods, daily
• To watch and be responsible for the equipment and property of the company
• Drawing up and preparation of reports on amount of executed and additional works
• Work with the documentation, the decision of administrative questions
• Maintenance of effective results of work of the trading house on all parameters
Management of sales, increase of sales volume
2009 Shopping center Saryarka the Hypermarket
"SILK WAY CITY"
Director of the Sales Area
Official duties:
• Maintenance, organization of qualitative and fail-safe work of the Sales Area
• Organization of work of employees, the control of execution of their duties
• Estimation and the analysis of the situations connected with performance direct
Duties
• Control of work of cash departments over a disciplinary line
• Timely order on account materials of the Sales Area for Normal uninterrupted
functioning of work
• Control of work of Service of the internal control visually for a correctness and politeness
• Granting the information on production
• Conducting databases of the goods
• Planning sales
• Receipt of goods
• Drawing up of schedules of work of the personnel
• Selection of the personnel
Carrying out of trainings
Education 2002-2007 - Academy of Public service of Povoldgye named after
P.А. Stolypin
Faculty: the State and municipal management
Speciality: Record Management
2007-2009 Kazakh-Russian University
Faculty: Economy
Speciality: Economist
Special skills Computer: OBASE- theturkish program (1С), Word, Excel, Power Point, Internet
Languages: Kazakh - good
Russian - excellent
English – good
Additional Driving licence: a category "B"
Information Initiative, purposefulness, punctuality, communicative skills, ability to work in team, readiness for business trips and open-ended working day
#13
Отправлено 13 June 2011 - 13:13
Please consider my CV for this positionQualifications & Experience:
The job holder must have:
• Proficiency in Excel and SAP
• Experience in implementing and managing Budget & Cost Control best practices
• Experience in an international venture environment is an advantage
Required Competencies:
The job holder must have proven:
• Knowledge – An intermediate working knowledge of administration of the full contract life cycle, i.e. from requirements planning through contract board submissions and award to contract management, as well as contract-related budget and financial management and control
• Initiative – ability to work proactively and well under own initiative in accordance with the objectives of the role
• Discretion – the incumbent will be party to highly sensitive data which must be kept confidential at all times
• Process – Ability to monitor the contracting process within HR and manage the approved budgets accordingly
• Languages:
o Strong and effective business English (verbal and written) is essential
regards
Arnur
Прикрепленные файлы
#14
Отправлено 26 June 2011 - 01:56
Please find attached my CV for your consideration.
Thank you
Regards
Aizhan
Прикрепленные файлы
#15
Отправлено 06 July 2011 - 20:10
Qualifications & Experience:
The job holder must have:
• Proficiency in Excel and SAP
• Experience in implementing and managing Budget & Cost Control best practices
• Experience in an international venture environment is an advantage
Required Competencies:
The job holder must have proven:
• Knowledge – An intermediate working knowledge of administration of the full contract life cycle, i.e. from requirements planning through contract board submissions and award to contract management, as well as contract-related budget and financial management and control
• Initiative – ability to work proactively and well under own initiative in accordance with the objectives of the role
• Discretion – the incumbent will be party to highly sensitive data which must be kept confidential at all times
• Process – Ability to monitor the contracting process within HR and manage the approved budgets accordingly
• Languages:
o Strong and effective business English (verbal and written) is essential
Dobryi den, eta vacancy zakrylas?
#16
Отправлено 16 August 2011 - 02:31
Thank you,
Aknur Imanbergenova
Прикрепленные файлы
#17
Отправлено 21 August 2011 - 16:11
Please find attached my CV if the position is still vacant or for further consideration.
Regards,
Aliya
Прикрепленные файлы
#18
Отправлено 17 September 2011 - 23:43
Qualifications & Experience:
The job holder must have:
• Proficiency in Excel and SAP
• Experience in implementing and managing Budget & Cost Control best practices
• Experience in an international venture environment is an advantage
Required Competencies:
The job holder must have proven:
• Knowledge – An intermediate working knowledge of administration of the full contract life cycle, i.e. from requirements planning through contract board submissions and award to contract management, as well as contract-related budget and financial management and control
• Initiative – ability to work proactively and well under own initiative in accordance with the objectives of the role
• Discretion – the incumbent will be party to highly sensitive data which must be kept confidential at all times
• Process – Ability to monitor the contracting process within HR and manage the approved budgets accordingly
• Languages:
o Strong and effective business English (verbal and written) is essential
Прикрепленные файлы
#19
Отправлено 13 November 2011 - 20:47
I have been working in Oil and Gas construction company for 5 years implementing various types of cost-control activities in a multinational team.
For the present, I participated in two completed projects and one ongoing.
And past half a year I've been personally managing a pipeline construction project in engineeringand bidding phase.
Please, see all the details in my CV attached herewith.
Salary is negotiable
Thank you for your attention,
CV_Gauhar_M_Cost_control.doc 69К 0 Количество загрузок:
#20
Отправлено 17 December 2011 - 15:53
Please kindly consider my CV for the Cost Control position , if it is the vacancy is still open.
If required I can provide the details of other persons for recommends.
The letters of recommendation are attached
Thanks for your attention
Regards, Gulsim
Прикрепленные файлы
Количество пользователей, читающих эту тему: 2
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых